وصیت‌نامه شهید «رمضان پاکروان»:

ای خواهر حفظ حجاب شما از خون شهید بالاتر است

در وصیتنامه شهید «رمضان پاکروان» آمده است: ای خواهر! به تو به عنوان یک برادر کوچک‌تر نصیحت می‌کنم که حجاب خود را حفظ کن؛ زیرا حفظ حجاب تو مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی می‌زند و این را بدان که حفظ حجاب شما از خون شهید بالاتر است.
کد خبر: ۴۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ - 14July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «رمضان پارک روان» فرزند اسدالله در آذر 1345 در شهرستان بردسیر به دنیا آمد. رمضان دوره تحصیلات خود را تا پایان دوره‌ی راهنمایی گذراند و هنگام جنگ حق علیه باطل به جبهه اعزام و در خرداد ماه 1366 در آب های خلیج فارس به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

ای خواهران! و برادران! شما بیندیشید و فکر کنید که ما چه بودیم و که بودیم؛ حال چه هستیم و که هستیم. ما ملّتی منحط بودیم که در فساد غوطه‌ور بودیم؛ ولی دست خدا از آستین روح‌الله به‌ در آمد و ما را ملّتی شجاع و الگو نمود.

ما ملّتی ترسو بودیم، ملّتی تحت سلطه بودیم و هیچ کشوری و هیچ ملّتی روی ملّت ما حساب نمی‌کرد؛ ولی حالا به همت روح‌الله و رهبری او ملّتی شدیم که برای همه ملّت‌‌ها نمونه هستیم و در حال حاضر با آمریکا در جنگ هستیم و شما قدر این امام و رهبر را بدانید که وحدت و پیروزی شما در گرو همین رهبری ولایت فقیه است و دست از پشتیبانی روحانیت مبارز بر ندارید که فنا خواهید شد.

همه شهیدان گفته‌اند، من هم می‌گویم جلوی نفوذ بیش از حدّ بسیاری از افراد طمعکار را بگیرید. از فساد و انحرافات اخلاقی به شدت جلوگیری کنید و ضوابط اسلامی را حاکمیت بخشید و ادارات را از روابط کاذب و افراد نالایق پاک‌سازی کنید و خودتان را هر لحظه به خدای خود نزدیک‌تر کنید و آنان که در جبهه‌ها مخلصانه می‌جنگند و جان می‌دهند، افرادی هستند که راه خدا را به خوبی شناخته‌اند؛ سعی کنید همانند آنها شوید. دعاها را فراموش نکنید و به دعای توسل و کمیل علاقه پیدا کنید؛ زیرا همین دعاها و نمازهای همه شما؛ صدّام و شرق و غرب را نابود کرده و خواهد کرد.

در ضمن به مادرم بگویید که مرا به خاطر فرزند خود بودن دوست نداشته باشد. مادر! دوستم بدار؛ چون فرزند اسلامم و هدفم، آزاد ساختن اسلام و محرومان جهان می‌باشد و خوشحال باش که سرباز امام زمان (عج) هستم و در راه اسلام، جان می‌دهم.

ای خواهر! تو هم مانند زینب (س) باش. در عبادت خود سخت و شکیبا باش؛ زیرا همه ما یک امانت هستیم و خدا هر وقت که بخواهد؛ امانت را پس می‌گیرد. چه افتخاری بالاتر از این که مرگت با شهادت تمام شود؛ نه با تصادف و غیره.

و ای خواهر! به تو به عنوان یک برادر کوچک‌تر نصیحت می‌کنم که حجاب خود را حفظ کن؛ زیرا حفظ حجاب تو مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی می‌زند و این را بدان که حفظ حجاب شما از خون شهید بالاتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار