مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است که همه به نقش خود در دوران دفاع مقدس بپردازند

سردار «عباس یوسفی» گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است که همه اقشار، اصناف، نهادها و سازمان ها بتوانند به نقش خود در دوران دفاع مقدس بپردازند.
کد خبر: ۴۰۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 13July 2020

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است که همه به نقش خود در دوران دفاع مقدس بپردازند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با سردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که در مقر فرماندهی ناجا در اهواز برگزار شد سردار یوسفی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پرداخت و اظهار داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است که همه اقشار، اصناف، نهادها و سازمان ها بتوانند به نقش خود در دوران دفاع مقدس بپردازند.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متعلق به یک نهاد یا یگان نظامی نیست بلکه جایگاهی فرهنگی برای تجمع افکار، ایده‌ها و ارائه محتوا توسط همه نیروهای مسلح است.

یوسفی گفت: در بین نیروهای شاغل در عرصه دفاع مقدس، کمبود یا نبود پرسنل کادر و وظیفه نیروی انتظامی به شدت محسوس است و به همین منظور خواهان حضور چند نیروی متعهد و ارزشی از ناجا در کنار خود هستیم.

در ادامه این جلسه سردار عباس‌زاده از اعلام همکاری همه جانبه در حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: در هر زمینه‌ای که توانایی همکاری داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد چون معتقد هستیم که عرصه دفاع مقدس متعلق به همه است.

وی با اعلام اینکه چندین نفر از فرماندهان خوشنام ناجا هم اکنون در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مشغول فعالیت و خدمت در این حوزه هستند، ادامه داد: در اولین فرصت ممکن از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهواز بازدید می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم محتوای مطلوبی از فعالیت‌های نیروی انتظامی خوزستان در ادوار مختلف و در عرصه جهاد و ایثار و شهادت در این موزه به نسل جوان ارائه دهیم.

در پایان جلسه نیز مقرر شد که با همکاری صورت گرفته، گشت‌های انتظامی استان، مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس را تحت مراقبت امنیتی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار