سرلشکر سلامی تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از جوانان خلاق برای تولیدات فرهنگی تراز انقلاب

فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از جوانان فهیم و خلاق برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب گفت: برای موفقیت در جنگ نرم باید بر ارائه جذاب و انعکاس هنرمندانه محتوای ناب انقلابی متمرکز شد.
کد خبر: ۴۰۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 13July 2020

لزوم بهره گیری از جوانان فهیم و خلاق برای تولیدات فرهنگی تراز انقلاببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) با فعالیت‌های این قرارگاه آشنا شد.

وی در این دیدار با تشکر از تولیدات خوب انجام شده و تأکید بر لزوم بهره‌گیری از جوانان فهیم، خلاق، باانگیزه و با نشاط برای خلق آثار فرهنگی و تولیدات هنری در تراز انقلاب اسلامی گفت: برای موفقیت در جنگ نرم باید بر ارائه جذاب و انعکاس هنرمندانه محتوای ناب انقلابی متمرکز و اهتمام ورزید.

سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های موجود و پرهیز از تولید کار‌های سطحی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی و میدان دادن به نیرو‌های جوان و مشتاق نقش‌آفرینی در عرصه‌های نیاز انقلاب در حوزه‌های فرهنگی از موضوعاتی است که بایستی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار