معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

پیشرفت عملیات اجرایی موزه دفاع مقدس مناسب است

«محمود ثمینی» گفت: عملیات اجرایی پروژه ساخت موزه دفاع مقدس قابل قبول بوده و پیشرفت مناسبی داشته است.
کد خبر: ۴۰۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ - 13July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به همراه فرماندار خرم‌آباد، شهردارخرم‌آباد و «حجت الله ناصر پور» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از پروژه موزه دفاع مقدس شهرستان خرم آباد بازدید کردند، اظهار داشت: روند اجرایی پروژه مرکز فرهنگی، موزه دفاع مقدس‌ استان لرستان عملیات اجرایی، این پروژه خوب بوده و پیشرفت بسیار خوبی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:  براساس دستورالعمل ها و آئین نامه های ابلاغی در خصوص حفظ آثار و ارزش‌های جنگ و شهدا، هماهنگی های لازم مبنی بر تکمیل و ساخت موزه دفاع مقدس انجام شده است.

ثمینی با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مسئول، مکلفند در چهارچوب قانون وظایف خود برای اجرای پروژه را به انجام برسانند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به کمبود اعتبار است که با توجه به شرایط فعلی خزانه و محدودیت های مالی موجب کندی روند تکمیل آن شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه موزه دفاع مقدس گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخش دیگر آن استانی است که باید تلاش شود بالاترین بهره گیری از اعتبارات ملی در جهت تکمیل پروژه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار