فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر مطرح کرد؛

نهضت سراسری جهش تولید کمک به مشکلات اقتصادی کشور

سردار «علی رزمجو» گفت: بسیج با راه‌اندازی نهضت سراسری جهش تولید در سراسر کشور و استان بوشهر قصد دارد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.
کد خبر: ۴۰۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 13July 2020

نهضت سراسری جهش تولید به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک می کند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز (دوشنبه) در نشست فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولین کمیته‌های قرارگاه نهضت جهش تولید سپاه استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جهش تولید در استان بوشهر به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر گفت: بسیج با راه اندازی نهضت سراسری جهش تولید در سراسر کشور و استان بوشهر قصد دارد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این مشکلات در روند اجتماعی جامعه تأثیر بسزایی دارد تا جایی که اگر اقتصاد کشور و معیشت مردم سر و سامان پیدا کند این موضوع در مسائل امنیتی نیز بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، بکارگیری توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی توسط رده‌های مقاومت به منظور گفتمان سازی و جریان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.

سردار رزمجو یادآور شد: توجه به مردم و مشارکت آن‌ها در نهضت سراسری جهش تولید از الزاماتی است که لازم است در اجرای این نهضت تولید شود به طوری که بسیج در قرارگاه این نهضت به سیاست گذاری پرداخته و پروژه‌ها و مراکز تولیدی با مشارکت خود مردم فعال یا راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نقش اقشار مختلف بسیج را در مشارکت مردم نقشی مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقشار مختلف بسیج لازم است با اتکا به تولیدات و منابع داخلی و ظرفیت‌های موجود به فعالیت در این عرصه بپردازند و منتظر نباشند مثلاً یک قطعه از خارج از کشور وارد شود تا آن‌ها به ادامه فعالیت بپردازند.

سردار رزمجو با انتقاد از کم‌رنگ شدن فرهنگ کار و تولید در کشور، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم فرهنگ کار و تولید در قشر‌های مختلف مردم را بیش از پیش به صحنه آورده و در جامعه ترویج دهیم.

وی اذعان کرد: ما دارای ظرفیت‌ها و امکانات خیلی خوبی هم در دولت و هم در میان ملت هستیم و تلاش داریم از این ظرفیت‌ها، حداکثر استفاده را در راستای تحقق جهش تولید داشته باشیم که گروه‌های جهادی، حلقه‌های صالحین و صندوق‌های قرض الحسنه بسیج از بهترین این ظرفیت‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها