نماینده مجلس شورای اسلامی:

تحقق جهش تولید نیازمند مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس است

قدرت‌الله حمزه گفت: امروز برای تحقق جهش تولید نیازمند مدیریتی جهادی هستیم که در دوران دفاع مقدس حاکم بود، مدیریتی که در آن ساعت کاری و حقوق معنا نداشت و همگی عاشقانه پای کار مبارزه با دشمن بودند.
کد خبر: ۴۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ - 13July 2020

قدرت‌الله حمزه نماینده شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به شعار محوری امسال اظهار داشت: بسیاری از قوانین بانکی، مالیاتی، تجاری و قوانین مرتبط با تولید، مانع جدی در راستای تحقق جهش تولید هستند و بی‌شک مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در اصلاح و رفع این قوانین مانع تراش دارد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با جدیت به دنبال رفع موانع تولید است، تصریح کرد: بسیاری از دولتمردان از قوانین مانع پیشرفت و توسعه شکایت دارند اما باید این انگیزه در دولت و مسئولین شکل بگیرد که امید به بیرون تبدیل به امید به درون شود.

نماینده شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز برای تحقق جهش تولید نیازمند مدیریتی جهادی هستیم که در دوران دفاع مقدس حاکم بود، مدیریتی که در آن ساعت کاری و حقوق معنا نداشت و همگی عاشقانه پای کار مبارزه با دشمن بودند.

قدرت الله حمزه در پایان خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم جهش تولید در حد یک شعار باقی بماند لذا باید همه مسئولین بصورت عملیاتی پای کار بیایند تا موانع اقتصادی را به سرعت رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار