وصیتنامه شهید «حیدر چاهشوری»؛

پا از خط اصیل انقلاب اسلامی بیرون نگذارید

شهید «حیدر چاهشوری» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است:  توصیه من به بازماندگان این است که در حفظ اسلام عزیز و شعائر آن کوشا باشیم و در راه به ثمر رساندن آن (انقلاب اسلامی) از هیچ گونه جدیت فرو گذار نکنید و پا از خط اصیل انقلاب اسلامی بیرون ننهید.
کد خبر: ۴۰۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ - 13July 2020

پا از خط اصیل انقلاب اسلامی بیرون نگذارید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «حیدر چاهشوری» در تاریخ 1334/1/3 در روستای چاوشی دشتی چشم به جهان گشود و در تاریخ 23 تیر سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

درود بر محمد مصطفی (ص) سرور همه بندگان مخلص خدا و درود بر ائمه معصومین و اسلام بر نائب الامام خمینی کبیر رهبر انقلاب اسلامی ایران.

 و درود بر همه شهیدان بخون خفته انقلاب اسلامی با بصیرت کامل قدم در راهی می گذاریم که پایان آن برایم آشکار است یا در راه خدا و اسلام عزیز کشته می شوم که سعادتی بزرگ است و یا سالم به وطن بر می گردم که در آن صورت حامل پیام شهیدان به بازماندگان هستم که اگر بتوانم به وصیت آنان عمل کنیم رستگاریم.

 توصیه من به بازماندگان این است که در حفظ اسلام عزیز و شعائر آن کوشا باشیم و در راه به ثمر رساندن آن (انقلاب اسلامی) از هیچ گونه جدیت فرو گذار ننمائید.

از پدر و ماردم التماس دعا دارم امیدوارم که مرا ببخشند به برادرانم توصیه می نمایم که پا از خط اصیل انقلاب اسلامی بیرون ننهد.

 و از خواهرانم و همسرم می خواهم که صبر و شکیبائی داشته باشند و به خداوند شکر گذار باشند.

و در خاتمه از جمیع حقداران و بستگان تمنا دارم که در حق من دعا کنند و ما را ببخشند پیروز باد انقلاب اسلامی ایران به رهبری نائب الامام روح الله الموسوی الخمینی.

مرگ بر آمریکا و وابستگان او اعم از داخلی و خارجی

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار