فرمانده سپاه محمودآباد:

هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن حجاب و عفاف است

اسماعیل ابراهیم نژاد گفت: هدف مهم دشمن در جنگ نرم و در حوزه‌ رسانه‌ها، از بین بردن عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۴۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ - 13July 2020

«اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: یکی از اهداف مهم دشمن در جنگ نرم و در حوزه‌ رسانه‌ها، از بین بردن عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه عفت و پاکدامنی صرفا مختص زنان نیست، افزود: رعایت این تکلیف برای همه‌ انسان‌ها ضروری بوده و حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه مصونیت و امتیازی برای در امان ماندن است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه بی‌حجابی و بدحجابی مقدمه‌ ورود فرد به ناهنجاری‌های ضدارزشی است، تصریح کرد: اجرای طرح عفاف و حجاب، ضرورتی انکارناپذیر جهت فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر زنان در فعالیت‌های اجتماعی است.

ابراهیم‌نژاد تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان را از برنامه‌های مهم هفته عفاف و حجاب از سوی سپاه شهرستان دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه نیروهای انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان با شیوه‌ زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ماست.

وی با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان است، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) شاخصه زن مومن و مسلمان هستند و سیره و سَبکِ زندگی ایشان بهترین الگو زندگی اسلامی و قرآنی است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با تاکید بر اینکه برای تکریم از بانوان محجبه و حمایت از پوشش اسلامی ایرانی از ادارات شهرستان بازدید کردیم، بیان کرد: این کار کوچک‌ترین قدمی بود که توانستیم در راستای ارج نهادن به عفاف و حجاب انجام دهیم.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه گذاری گسترده‌ای برای کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایران کرده‌اند، افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن حجاب و عفاف است

فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب مستلزم آموزش موثر است

وی یادآور شد: جهت نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه توانایی‌ها، اختیارات و امکانات موجود در نهادهای کشور از جمله آموزش و پرورش، حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، نهادهای اقتصادی و فرهنگی و حتی بهداشتی کشور بهره گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب مستلزم آموزش موثر دانست و گفت: اگر مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی تبدیل به درد اجتماعی شود، آنگاه در این زمینه موفق خواهیم شد.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: تقابل بین نظام جمهوری اسلامی با نظام استکبارجهانی همچنان ادامه دارد و استقامت، پایداری و پافشاری ما بر حفظ ماهیت انقلاب اسلامی از دلایل اصلی تداوم این تقابل خواهد بود.

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در هفته عفاف و حجاب برای تکریم از بانوان محجبه شاغل از ادارات بهداشت و درمان، دانشکده فنی و حرفه‌ای، دانشکده علوم دریایی، شهرداری، جهاد کشاورزی و اداره دارایی بازدید و از آنان تکریم و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار