صنعا:

برد موشکی یمن دشمن را غافلگیر می‌کند/ عملیات موازنه بازدارندگی ارتش یمن ادامه دارد

معاون دفاعی و امنیتی نخست وزیر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که عملیات موازنه بازدارندگی ارتش یمن همزمان با ادامه توسعه توان موشکی و پهپادی ادامه خواهد داشت و برد آن نیز برای دشمن غافلگیر کننده خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ - 14July 2020

صنعاء: برد موشکی و پهپادی یمن، دشمن را غافلگیر خواهد کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «جلال الرویشان» معاون دفاعی و امنیتی نخست وزیر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که در عملیات پهپادی و موشکی جدید ارتش یمن، پایگاه‌ها و تاسیسات نظامی عربستان در عمق خاک این کشور هدف قرار گرفت.

الرویشان تاکید کرد که عملیات ضد سعودی جدید ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، خسارت مادی و جانی بر جای گذاشته و باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نظامیان سعودی از جمله فرماندهان آن شده و علاوه بر آن، پایگاه‌ها و تاسیسات نظامی در عمق خاک عربستان هدف قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عملیات موازنه بازدارندگی همزمان با توسعه مستمر توان موشکی و پهپادی یمن ادامه دارد، افزود: برد موشکی و پهپادی ابعاد جدیدی را خواهد داشت و دشمن را غافلگیر خواهد کرد.

در همین حال، سرتیپ «عبدالله بن عامر» معاون اداره تبلیغات وزارت دفاع یمن اعلام کرده که گونه جدیدی از موشک‌های بالستیک «در زمان مناسب» رونمایی خواهد شد.

بن عامر با رد ادعای سعودی‌های درباره کشته شدن غیر نظامیان سعودی در عملیات اخیر یمن تصریح کرد: ارتش یمن حملات کوری در خاک عربستان انجام نداده تا غیرنظامیان سعودی کشته شوند. هدف ما از این عملیات‌ها توقف حملات متجاوزان است.

وی گفت: زمان انجام عملیات‌های محدود به پایان رسیده است، چراکه ما پیشتر در عملیات‌های خود یک موشک بالستیک شلیک می‌کردیم، اما امروز با استفاده از چندین موشک و پهپاد در عمق خاک دشمن عملیات انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار