پیام تسلیت مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در پی درگذشت حجت‌الاسلام «تبادکانی»

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» با صدور پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام «محمد تبادکانی» مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 5 نصر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 14July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «محمد تبادکانی» را به خانواده وی و همرزمان این معلم اخلاق تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی روحانی گرانقدر جناب حجت‌الاسلام تبادکانی، از ایثارگران سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تأسف و تألم گردید. بی‌شک مجاهدت‌های این ایثارگر مخلص و روحانی دلسوز و مؤمن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها، ترویج ارزش‌های الهی و صیانت از میهن اسلامی سپری کرد و مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 امام رضا (ع) و لشکر 5 نصر بخشی از کارنامه درخشان او بود، برای همیشه ماندگار و در زمره باقی‌الصالحات آن عالم مجاهد ثبت شده است.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده محترم، همرزمان گرامی آن معلم عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله خداوند روح پاکش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمت فرماید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی

سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار