فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

نقش اشراف اطلاعاتی در کاهش آسیب‌های مأموریتی

سردار حسن کرمی گفت: فرماندهان با اشراف اطلاعاتی محیط پیرامونی باید در صدد کاهش و از بین بردن آسیب‌های احتمالی محیط سرزمینی خود باشند.
کد خبر: ۴۰۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 14July 2020

نقش اشراف اطلاعاتی در کاهش آسیب‌های ماموریتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در نشست فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه دشمن با استفاده از هرگونه حربه و ابزاری درصدد انجام تهاجم فرهنگی در ایران اسلامی است، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای حاکمیت رسانه و دنیای ارتباطات است، دشمن به دنبال این است که از همین طریق بر افکار و رفتار مردم تسلط پیدا کرده و فرهنگ غرب را از طریق اینترنت، ماهواره و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی بر افکار مردم القاء و ناهنجاری‌های اجتماعی را عادی‌سازی کند.

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی، ضربه زدن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است؛ بانوان به‌عنوان یکی از ارکان اساسی تشکیل جامعه باید با ارتقاء سطح هوشیاری و حفظ حجاب و عفاف، خود را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قوی کنند تا آن‌ها به اهداف شوم خود نرسند.

سردار کرمی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم یکی از اهداف معاندان است، تصریح کرد: فرماندهان با اشراف اطلاعاتی محیط پیرامونی باید در صدد کاهش و از بین بردن آسیب‌های احتمالی محیط سرزمینی خود باشند.

رئیس پلیس ویژه کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مانند خاری در چشم دشمنانی مانند آمریکا، اسرائیل و دیگر کشور‌های مستبد و مدعی حقوق بشر است، بیان کرد: اتحاد و همدلی مردم ایران رمز موفقیت کشور در مقابل تهاجمات گوناگون دشمنان بوده است.

وی گفت: ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و کاهش توان اقتصادی کشور یکی دیگر از اقدامات گسترده رسانه‌های معاند است؛ لذا باید با بالا بردن سطح هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی از طریق رسانه ملی و استفاده صحیح و بجا از فضای مجازی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، بتوانیم مانند گذشته نقشه‌های شوم دشمنان را که به دنبال ایجاد تفرقه بین مسئولان نظام و مردم هستند، خنثی کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت استفاده صحیح از فضای مجازی تأکید کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی بدون آگاهی کامل می‌تواند راه مناسبی برای سوء استفاده دشمن علیه کشور به‌خصوص نیرو‌های مسلح باشد. با آموزش مناسب در خصوص استفاده از این فضای عظیم، می‌توان بهترین بهره کافی و وافی را در راستای مسائل گوناگون مانند، ارتقاء سطح بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، آشنا کردن جامعه با تهاجمات فرهنگی و حتی ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جوامع دیگر کشورها برد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از آحاد مردم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حامی سلامت ایران بوده‌اند، عنوان کرد: کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس و... که مدعی کشورداری و مدیریت هستند، در مقابل بیماری کرونا ویروس کمر خم کرده و دچار مشکلات فراوانی خصوصاً در بحث معیشت مردمشان شده‌اند، اما مردم ایران با حمایت و پشتیبانی از مسئولان و کادر درمانی تاکنون در مقابل این ویروس منحوس ایستادگی کرده و بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آمده‌اند؛ ما نیز امیدواریم هرچه زودتر با رعایت بیشتر اصول بهداشتی از این مشکل عبور کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار