در پیامی؛

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع درگذشت «عیسی جعفری» را تسلیت گفت

سردار طلایی‌نیک در پیامی درگذشت نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 14July 2020

سردار طلایی نیک درگذشت نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رضا طلایی نیک» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با صدور پیامی درگذشت «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دوست گرامی، زنده‌یاد عیسی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ غم‌بار و تأسف‌انگیز است.

مرحوم جعفری زندگی خود را وقف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نقش‌آفرینی در عرصه‌های پارلمانی، مدیریتی، نظارتی و اجتماعی نمود.

وی از اوان جوانی توأم با تحصیل و انس با مردم مومن و انقلابی روستای داق‌داق‌آباد و شهر کبودراهنگ، با ایفای مسئولیت‌های گوناگون، از کارشناسی تامدیریت‌های ستادی و اجرایی در استان همدان و وزارت کشور، شخصیت ولایی، مردمی و مدیریتی او تکوین یافت و این شایستگی‌ها زمینه‌ساز اعتماد و اتکای مردم حوزه انتخابیه به ایشان برای نمایندگی ملت ایران در دوره‌های هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی گردید.

رویکرد ارزشی و مردمی این برادر ارجمند و خدمتگزار در تعامل با اقشار گوناگون و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز کارنامه خدمات ایشان در حافظه تاریخی مردم ماندگار است و رضایت خلق خدا، منزلت و مغفرت الهی را برایش تعالی می‌بخشد.

در چند نشست مشترک اخیر اهتمام ویژه برای پیشبرد امور روستاها و شهر‌های حوزه انتخابیه و اعتقاد به نقش‌آفرینی کارآمد مجلس در افکار و گفتار مرحوم جعفری برجسته بود که به‌طور حتم از تعهد، تجربه و کوشش دلسوزانه وی نشأت می‌گرفت و این تحرک و تلاش بی وقفه ایشان در ابتلای به بیماری ناعلاجش بی تأثیر نبود.

با عرض تسلیت به خانواده و بستگان معززشان و مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و استان همدان و نیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، از پیشگاه خداوند متعال برای این فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان گرامی صبر اجرآفرین و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

رضا طلایی نیک
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار