رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن مددجویی با بنیاد مسکن/ اقدامات کمیته امداد باید در راستای خانه‌دار شدن مددجویان باشد

سید مرتضی بختیاری گفت: در راستای ساخت منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسیده است.
کد خبر: ۴۰۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵ - 15July 2020

امضا تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن مددجویی/ اقدامات کمیته امداد باید در راستای خانه‌دار شدن مددجویان باشدسید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که می‌تواند در توانمندی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد کمک کند، خانه‌دار شدن آن‌هاست، اظهار داشت: در راستای ساخت منازل مسکونی برای مددجویان تفاهم‌نامه ۲۰ هزار واحد مسکونی بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: کار طراحی این ۲۰ هزار واحد شروع شده و در حال اقدام برای صدور پروانه ساخت و ساز است و طبق برنامه، باید این ۲۰ هزار واحد در مدت یک سال ساخته شوند.

بختیاری گفت: در برخی از استان‌ها برای ساخت منازل مسکونی تفاهم‌نامه سه‌گانه بین استانداری، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه مبادله شده است که می‌تواند کمک‌های زیادی به خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مجموعه اقدامات کمیته امداد باید به سمت و سویی برود که مددجویان فاقد مسکن که تحت پوشش کمیته امداد هستند با اولویت یتیم‌ها و خانواده سه نفره به بالا مشکل مسکن‌شان حل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار