به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد

مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 14July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه امروز به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری تیپ 48 فتح و سازمان بسیج رسانه استان در میدان تیر تیپ 48 فتح برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، طی آیینی با حضور سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، از مقام‌های اول تا سوم در دو رده آقایان و بانوان تجلیل شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و اظهار داشت: امروز، خبرنگاران می‌توانند یکی از قدرتمند‌ترین نیروها در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جدید تبیین کنند.

حکمتیان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، گفت: باید با همه توان و تلاش در راستای سازندگی و توسعه روزافزون کشور گام برداریم.

وی ادامه داد: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در دوران دفاع مقدس و هم در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در شهرهای مرزی کشور، از هیچ تلاشی برای حفاظت از خاک و ناموس این کشور و تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نکرده است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در عرصه‌های سازندگی، رفع مشکلات و رفع محرومیت‌ها هم به کمک مردم شتافته و در بحث مقابله با بیماری کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار