برگزاری جلسه هیئت امنای شهدای گمنام مشگین شهر

جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 15July 2020

برگزاری جلسه هیئت امنای شهدای گمنام مشگین شهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل و امام جمعه و فرماندار شهرستان مشگین شهر در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 250 برنامه در سراسر استان پیش بینی شده است، گفت: طرح «معینه» با هدف ثبت و ضبط خاطرات مادران شهدا در استان آغاز به کار کرده است که در اجرای این طرح سپاه و بسیج و ادارات و نهادهای مختلف با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همکاری می کنند.

واحد افزود: مصاحبه با یازده هزار پیشکسوت دفاع مقدس تا پایان سال جاری یکی از برنامه های مهم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان است که با همکاری فرمانداری و سپاه نواحی شهرستان ها به شیوه تاریخ شفاهی و با به کار گیری گروه های آموزش دیده تحقیق و مصاحبه اجرا خواهیم کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تمامی پیشکسوتان دفاع مقدس استان در هفتم مهر تجلیل خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بیان کرد: احداث و بهره برداری از حرم شهدای گمنام مشگین شهر و حومه آن در دستور کار قرار دارد که با پی گیری های استانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و نیز فرماندار شهرستان مشگین شهر و اختصاص اعتبار مناسب، شاهد اتمام تمامی حرم های این شهرستان تا پایان سال خواهیم بود.

حجت الاسلام «رضا باوقار» امام جمعه مشگین شهر نیز با بیان اینکه حرم های شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر می توانند به پایگاهی دائمی برای نشر معارف دفاع مقدس تبدیل شوند، افزود: از مسئولین شهرستانی و استانی تقاضا داریم با اختصاص اعتبار لازم زمینه را برای بهره برداری از حرم های شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر فراهم آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار