رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

کم‌کاری در حوزه حجاب را باید از مسئولین مطالبه کنیم نه مردم

مینا بیابانی گفت: کم‌کاری نهادها در حوزه عفاف و حجاب را از مسئولین مطالبه خواهیم کرد نه مردم چرا که رفتار مردم نتیجه تصمیمات مسئولین است.
کد خبر: ۴۰۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 15July 2020

کم‌کاری در حوزه حجاب را باید از مسئولین مطالبه کنیم نه مردمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگویی در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب تنها مختص به زنان جامعه نیست و مردان نیز همچون زنان باید پوشش و ظاهری عفیفانه در جامعه داشته باشند چرا که این موضوع یک امر متقابل است و پوشش عفیفانه مردان و زنان هر دو لازمه یکدیگر هستند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: وجود این دو هم عامل با یکدیگر عامل حفظ سلامت اجتماعی و روانی جامعه و خانواده است و به کاهش بخشی از آسیب‌های اجتماعی و کاهش مشکلات خانوادگی کمک می‌کند.

بیابانی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی در حوزه عفاف و حجاب مطالبه گری از مسئولین است، عنوان کرد: باید در این زمینه از مسئولین و نهادهایی متولی که در این زمینه کم کاری کرده‌اند مطالبه‌گری شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هر کجا که به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرده‌اند، مطالبه خود را از مردم نداشتند بلکه وجود کاستی‌ها و نقص‌ها را نتیجه عملکرد مسئولین دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج زنان نیز به عنوان یک نهاد متولی این حوزه، انگشت اشاره خود را به سمت مسئولین می‌گیرد، ابراز داشت: در دوره جدید کم‌کاری نهادها به ویژه رسانه ملی را قطعاً از مسئولین مطالبه خواهیم کرد چرا که رفتار مردم نتیجه تصمیمات مسئولین است و عملکرد آنها نقش موثری در رفتارهای اجتماعی جامعه دارد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: یکی از اقدامات جدی بسیج زنان همکاری با مجلس یازدهم و ارتباط با فراکسیون زنان، کمیسیون اجتماعی، آموزش و فرهنگی است. از طریق ارتباط با مجلس نقش نظارتی بر اجرای قوانین این حوزه و وظایف دستگاه‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار