نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده/ گسترش برادری از نتایج مهم رزمایش مواسات است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های مختلف همچون کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان نقش‌آفرینی کرده و همواره در خدمت مردم و به خصوص مناطق محروم است.
کد خبر: ۴۰۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 15July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» در آیین آغاز دور دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر که کشورمان در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا بود شاهد همدلی و وحدت مثال‌زدنی بین تمامی نهادهای مردمی ، دستگاه ها و مسئولان بودیم.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر اینکه این ستاد در دور اول رزمایش مواسات و کمک های مومنانه نقش مهمی ایفا کرده، بیان کرد: واردات دستگاه های تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی از جمله اقدامات این ستاد است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین با بیان اینکه تمام این خدمات در لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های مختلف همچون کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان نقش‌آفرینی کرده و همواره در خدمت مردم و به خصوص مناطق محروم است.

امام جمعه تبریز در پایان با اشاره به اینکه دور اول رزمایش مواسات برکات زیادی برای کشورمان داشت، ابراز داشت: برکت مال، گسترش برادری در جامعه، ایجاد محبت و پیوندهای مومنانه و افزایش رزق و روزی در کنار ریشه کن شدن فقر از جامعه از نتایج مهم رزمایش مواسات است که باید این رزمایش همچنان ادامه داشته باشد و مسجد محور انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار