شهردار گرگان خبر داد؛

خدمات شهرداری گرگان به زائرین یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا

«عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان گفت: کار برای شهدا افتخار بزرگی است و شهرداری گرگان اقدامات موثری را در راستای خدمات دهی شایسته به زائرین در یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شامل؛ انجام مبلمان شهری، نورپردازی و لوازم خدماتی دیگر انجام خواهد داد.
کد خبر: ۴۰۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 15July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان طی جلسه ای با «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان از اهتمام راسخ شهردار گرگان در مساعدت شهرداری در صدور پروانه ساخت و همچنین مشارکت شهرداری در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قدردانی کرد و استمرار این مشارکت ها را باتوجه به ضرورت بهره برداری از موزه های دفاع مقدس در تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت لازم دانست.

وی افزود: باعنایت به اینکه سال ۹۹ چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، ان شاءا... بتوانیم برنامه های متنوع و شایسته ای را با همکاری شهرداری گرگان در مرکز استان رقم بزنیم.

در ادامه «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان گفت: کار برای شهدا افتخار بزرگی است و شهرداری گرگان اقدامات موثری را در راستای خدمات دهی شایسته به زائرین در یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شامل: انجام مبلمان شهری، نورپردازی و لوازم خدماتی دیگر انجام خواهد داد.

 وی افزود: تدوین تاریخ شفاهی زنان ایثارگر شهر گرگان، از فعالیتهای مشترکی است که در دستورکار شهرداری گرگان قرار دارد.

خدمات شهرداری گرگان به زائرین یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها