گام دوم/ فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تشریح کرد؛

محورهای دومین همایش «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی»

سردار حسنی آهنگر محورهای دومین همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز» را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 15July 2020

دومین همایش «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز» برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد رضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اعلام خبر برگزاری دومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب، اظهار داشت: این همایش که قرار است در دی ماه امسال و با حضور مهمانان داخلی و خارجی از جبهه مقاومت برگزار شود، دارای چند محور کلی ازجمله «مکتب سلیمانی، ظهور عینی مکتب امامین انقلاب اسلامی»، «الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز در تراز مکتب امامین انقلاب اسلامی»، «الگوی عملی مدیران جهادی تمدن‌ساز در تحقق عرصه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «شهید سلیمانی و نظم نوین انقلابی تمدن ساز»، «مدیریت جهادی و دستاورد‌های مکتب شهید سلیمانی» است.

وی با اشاره به جامعیت منش و رفتار شهید سلیمانی افزود: مکتب شهید سلیمانی و تعمیق منش و افکار ایشان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، قطعاً مؤثر و راهگشا و در ارائه الگوی اجرایی نقش دارد.

سردار حسنی آهنگر با بیان این که برای تبدیل کردن بیانیه گام دوم به گفتمان غالب، باید الگوسازی کرد، ادامه داد: زمانی که شجاعت، اندیشه و تدبیر شهید سلیمانی را که مبتنی بر اسلام است به مدل‌هایی تبدیل سازیم و در جامعه اجرا شود، تولید الگو کرده‌ایم و اگر این الگو تکثیر شود قدرت‌آفرینی کرده‌ایم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: تلاش می‌کنیم این همایش در سطح بین المللی و با دعوت و حضور اقشار مختلف علمی در سطح ملی و منطقه برگزار شود؛ همچنین دبیرخانه همایش فعال و جلسات نشست‌های تخصصی علمی در حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش، اساتید، پژوهشگران و مدیران فرهیخته جهت ارائه مقالات علمی و مشارکت در برگزاری این همایش می‌توانند به سایت اینترنتی mgt.ihu.ac.ir مراجعه کنند. تمامی مقالات برتر همایش در نشریه علمی-پژوهشی مدیریت اسلامی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار