مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بردسکن:

انتقال فرهنگ شهادت نیازمند شناخت جامع نسبت به شهدا است

علی‌اصغر پورعباس گفت: با توجه به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، باید نسبت به شهدا و سیره عملی آنها شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم برای تحقق این مهم گام‌های مؤثری برداریم.
کد خبر: ۴۰۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 15July 2020

«علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن اظهار داشت: آحاد جامعه در قبال خون شهیدان مسئول هستند و نباید گذاشت سبک زندگی شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، باید نسبت به شهدا و سیره عملی آنها شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم برای تحقق این مهم گام‌های مؤثری برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن تصریح کرد: شهدا نقش مهمی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی داشتند؛ بر همین اساس باید آحاد جامعه در پاسداشت مقام شهدا نقش‌آفرینی کنند تا فرهنگ شهادت تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم داشته باشد.

پورعباس، فعالیت در فضای مجازی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به جنگ نرم دشمن لازم و ضروری دانست.    

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن در پایان گفت: نهضت جمع آوری آثار شهدا، رزمندگان و ایثارگران به عنوان گنجینه‌ای عظیم لازم است تا برای نسل‌های بعد به یادگار بماند که این مهم با همت همه دلسوزان حوزه ایثار و مقاومت مُیسر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار