مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی:

هجمه دشمنان به فرهنگ عفاف و حجاب در راستای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی است

«علی بدرشکوهی» گفت: هجمه دشمنان به فرهنگ عفاف و حجاب در راستای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی است که در صورت بی‌توجهی پیامدهای جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 15July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «علی بدرشکوهی»، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی حرکت هوشمندانه و هنرمندانه برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را ضروری دانست و اظهار داشت: برای پیشبرد برنامه‌ها در این حوزه، فضاسازی و اقدامات فرهنگی و تبلیغی باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، هجمه به فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف شوم دشمنان در راستای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: با مسأله خطیری مواجه هستیم که در صورت کوتاهی و بی‌توجهی، پیامدهای جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

بدرشکوهی بر عملیاتی کردن برنامه‌های مصوب در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و اذعان داشت: مجموعه متولیان این حوزه باید با همراهی و تعامل و در کنار هم بودن و توجه به اقتضائات این موضوع خطیر، اثرگذاری اقدامات خود را افزایش دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: حرکت هوشمندانه و هنرمندانه با اولویت اقدامات ایجابی باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار