معاون سیاسی استاندار اردبیل:

محل اعزام رزمندگان به جبهه باید با همان قالب قبلی حفظ شود

«بهروز ندایی» معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: محل‌های اعزام رزمندگان به جبهه‌ها در شهرستان‌ها به عنوان معراج الشهدا بایستی به همت فرمانداران و سپاه نواحی شهرستان‌ها حفظ و به عنوان مراکز فرهنگی به کار گرفته شوند.
کد خبر: ۴۰۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 15July 2020

محل های اعزام رزمندگان به جبهه باید به همان وضعیت قبلی حفظ شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «بهروز ندایی» معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل قبل از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران و فرماندهان سپاه استان در محل سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: محل های اعزام رزمندگان به جبهه ها در شهرستان ها به عنوان معراج الشهدا بایستی به همت فرمانداران و سپاه نواحی شهرستانها حفظ و به عنوان مراکز فرهنگی به کار گرفته شوند.

ندایی با اظهار تأسف از اینکه محل اعزام شهدا و رزمندگان استان و شهرستان اردبیل در پی غفلت مسئولین وقت، تغییر کاربری داده و تبدیل به مجتمع خدماتی و تجاری شده است، گفت: با درایت و آینده نگری و نگاه فرهنگی ماندگار می توان به حفظ محل های اعزام رزمندگان به دفاع مقدس در شهرستان ها اقدام کرد و از آنها به عنوان مراکز و پایگاه های فرهنگی بهره برداری های فراوان کرد.

ندایی افزود: اکنون با یک جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و نیز ویروسی مواجه هستیم که بایستی با الگو برداری از فرهنگ جاودانه دفاع مقدس در اموری چون ایثار، همت، کار و مدیریت جهادی و وحدت و همدلی بر این مشکلات غلبه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: مانند تمامی عرصه هایی که موفق بوده ایم در مهار ویروس کرونا هم از الگوی دفاع مقدس بهره گرفته ایم و الگویی برای سایر کشورها شده ایم و این امر حاکی از این است که برکات خون مطهر شهدا و دفاع مقدس برای مردم و انقلاب اسلامی بی پایان است.

ندایی در خصوص اجرای طرح «معینه» و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان در سراسر استان نیز گفت: فرمانداران و تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها موظف به همکاری با سپاه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در اجرای این طرح ها هستند و البته در روند اجرای این طرح ها سلامتی والدین معظم شهدا با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی باید مدنظر قرار گیرد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: همه ما در هر جایگاه و شرایطی مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم و ادای دین و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در همه حال و هر شرایطی از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها