مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ درگذشت «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» را تسلیت گفت

«حمیدعلی صمیمی» در پیامی، درگذشت جانباز مرحوم «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 15July 2020

مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ درگذشت «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حمیدعلی صمیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پیامی، درگذشت «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ادوار سوم، پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

وی در این پیام، درگذشت جانباز سرافراز ابوالقاسم «سرحدی‌زاده» وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موجب تاسف و تاثر دانست و نوشت: سرحدی‌زاده دبیرکل و بنیانگذار حزب اسلامی کار و از مبارزان علیه دستگاه ستمشاهی، در نیمه اول دهه ۱۳۴۰ خورشیدی بود که به دلیل فعالیت در حزب ملل اسلامی بازداشت و روانه زندان شد.

مدیرکل بنیاد شهید تهران همچنین در این پیام، ضمن تسلیت به دوستان، خانواده و سایر وابستگان مرحوم «سرحدی‌زاده» برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

خاطرنشان می‌شود، «ابوالقاسم سرحدّی‌زاده» سال ۱۳۲۴ در شهر تهران متولد شد. وی قبل از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به حزب ملل اسلامی پیوست و در مهر ۱۳۴۴، همراه با دستگیری‌های اعضای حزب دستگیر و در دادگاه تجدیدنظر، با یک درجه تخفیف، به ۱۵ سال زندان محکوم شد.

سرحدی‌زاده پس از انقلاب با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری داشته و سابقه عضویت در شورای سرپرستی و قائم‌مقام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین مدتی نیز رئیس شورای سرپرستی زندان‌ها بود.

«ابوالقاسم سرحدی‌زاده» دیروز (24 تیر) پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، بر اثر ایست قلبی و در سن 75 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار