سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان باختن ۱۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در کشور/ بهبودی ۲۲۷ هزار بیمار

سیما سادات لاری از فوت ۱۹۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 15July 2020

فوت ۱۹۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشو/ بهبودی ۲۲۷ هزار بیماربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد، یک هزار و ۷۷۵ نفر بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی گفت: سه هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۴۸ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری خاطرنشان کرد: همانند روز گذشته استان‌های آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار