شهردار جویبار:

جمهوری اسلامی یک ابرقدرت است/ بی‌عدالتی گریبان آمریکا را گرفته است

«همت محمدنژاد» گفت: امروز در چهل سالگی، انقلاب ما دارای ثبات خاصی بوده و تبدیل به یک درخت تنومند شده است، امروز ایران اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت در دنیا شده است.
کد خبر: ۴۰۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 15July 2020

جمهوری اسلامی یک ابرقدرت است / بی‌عدالتی گریبان آمریکا را گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «همت محمدنژاد» شهردار شهرستان جویبار پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» که در جویبار برگزار شد، با بیان اینکه جریان انقلاب ما جریان نویی در دنیا است، اظهار داشت: امروز در چهل سالگی، انقلاب ما دارای ثبات خاصی بوده و تبدیل به یک درخت تنومند شده است، امروز ایران اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه در کشور ایران امنیت وجود دارد و این کشور زیر سایه ائمه اطهار و اهل بیت قرار دارد، گفت: امروز دنیا دید که در کشور آمریکا که خودش را ابرقدرت معرفی کرده بود حجم زیادی از کشت و کشتار و بی‌عدالتی وجود دارد.

بیداری اسلامی محصول کار رسانه‌ها و مطبوعات است

«محمد فوقی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه اصل خبر دادن مهم نیست و پیگیری خبر مهم است، گفت: پیگیری‌ها باید مطابق با مطالبات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی محصول کار رسانه‌ها و مطبوعات بوده است، افزود: امیدواریم شاهد ترویج سبک زندگی دینی و مهارت‌های زندگی باشیم؛ چرا که اگر مردم زیبایی‌های دین را می‌دیدند، همه دین‌دار می‌شدند و از اهل بیت پیروی می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه هنر رسانه‌های غرب این است که عصیان را خوب جلوه می‌دهند، افزود: رسانه ما هم باید دین را زیبا جلوه بدهد که برگزاری این جشنواره فرصت خوبی است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها