پس از حذف عربستان از فهرست کودک کُشی؛

جنایت هولناک ائتلاف سعودی در الجوف/ ۲۵ غیرنظامی شهید شدند

منابع یمنی از شهادت بیش از ۲۵ غیرنظامی یمنی در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به منطقه ای در استان الجوف یمن خبر دادند.
کد خبر: ۴۰۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ - 15July 2020

جنایت هولناک ائتلاف سعودی در الجوف/ ۲۵ غیرنظامی شهید شدندبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس، منابع یمنی از شهادت بیش از ۲۵ غیرنظامی یمنی در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به منطقه‌ای در استان الجوف خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: جنگنده‌های ائتلاف سعودی، مراسمی را در یک منزل هدف قرار دادند که بر اثر این حمله بیش از ۲۵ غیرنظامی که در میان آنها کودکان و زنان به چشم می‌خورند به شهادت رسیدند.

منابع یمنی بیان کردند: این جنایات چند روز پس از آنکه سازمان ملل، عربستان را از فهرست کشتار کودکان و زنان خارج کرد، رخ می‌دهد.

عامر المرانی استاندار الجوف گفت: دشمن به خوبی می‌داند که روستایی که هدف حمله قرار داده است کاملاً از نظامیان عاری است با این وجود غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و بر آن اصرار دارد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت یمن هم اعلام کرد: از زمانی که سازمان ملل نام سعودی را از فهرست کودک کُشی حذف کرد، بر حملات به زنان و کودکان افزوده شده است.

وزارت بهداشت یمن بیان کرد: از زمانی که عربستان از این فهرست حذف شده است بیش از ۳۲ کودک و ۲۲ زن در حملات هوایی ائتلاف سعودی شهید و زخمی شده اند. به شدت جنایت الجوف که در ادامه جنایات روزهای گذشته دشمن است را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار