سرهنگ پاسدار منصور زارع خبر داد؛

تکمیل یادمان‌های شهدای «مرکزی» و «احمدآباد»

سرهنگ پاسدار منصور زارع گفت: یادمان‌های شهدای «مرکزی» و «احمدآباد» شهرستان بهاباد تا پایان سال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ - 15July 2020

تکمیل یادمان‌های شهدای «مرکزی» و «احمدآباد» + تصاویرمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در اجرای مصوبات صورت‌جلسه استانداری، در رابطه با برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار، جلسه‌ای در دفتر فرماندار بهاباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منصور زارع ادامه داد: این جلسه  با حضور «محمدمهدی خانی‌زاده» فرماندار بهاباد، سرهنگ پاسدار «دهقان» فرمانده سپاه بهاباد، «محمدرضا دهقان‌زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهاباد، «سید مهدی حسینی» نماینده جهاد کشاورزی بهاباد، سروان «رضا قاسمی»، سرهنگ دوم سید «داود سید حسنی» و «محمدرضا اسماعیل زاده» روابط عمومی فرمانداری بهاباد، برگزار شد و به بحث، بررسی و تبادل نظر در رابطه با تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان پرداخت.

زارع با اشاره به دستور استانداری مبنی بر احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام اظهار کرد: با توجه به اقدامات خوب شهرستان بهاباد در رابطه با ساخت یادمان‌های شهدای گمنام، مقرر شد یادمان‌های شهدای مرکزی و احمدآباد تا پایان سال تکمیل شود.

وی همچنین از احداث گنجینه دفاع مقدس در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت ساخت گنجینه دفاع مقدس در این شهرستان، انتخاب محل و زمین و بقیه موارد مربوطه جهت تکمیل این گنجینه به‌عمل آمد.

زارع با اشاره به گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: در این جلسه برنامه‌ریزی لازم جهت اجرایی شدن برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر اساس عناوین هفته، در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت تولید حداقل سه عنوان کتاب، با موضوع دفاع مقدس و دستاوردهای چهل‌ساله شهرستان بهاباد، جهت رونمایی در کنگره شهدای یزد به‌عمل آمد.

زارع ادامه داد: با عنایت به همکاری بسیار خوب شهرستان بهاباد در تدوین دانشنامه دفاع مقدس، مقرر شد همکاری لازم با  خانم «حسین زاده»، نویسنده مقاله «نقش شهرستان بهاباد در هشت سال دفاع مقدس» صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار منصور زارع در پایان با اشاره به حماسه‌های شهرستان بهاباد، در مبارزه با ویروس کرونا و جهاد مؤمنانه اظهار کرد: با همکاری سپاه و فرمانداری بهاباد به تولید فیلم‌هایی در این زمینه پرداخته می‌شود تا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار