فرماندار ابرکوه تاکید کرد؛

لزوم گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در ابرکوه

محمد کاظمی‌نسب با بیان اینکه تقویت جبهه فرهنگ و هنر دینی و انقلابی موثرترین راه برای مقابله با توطئه دشمنان در فضای مجازی است گفت: گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان ابرکوه ضروری است.
کد خبر: ۴۰۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ - 15July 2020

به گزارش دفاع‌پرس در یزد، «محمد کاظمی‌نسب» در دیدار با مدیرکل حوزه هنری یزد با اشاره به قابلیت‌های حوزه هنری و فعالیت‌های خوب فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: ابرکوه یکی از مذهبی‌ترین شهرستان‌های استان یزد است و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی دارد.

وی گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در ابرکوه را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با رفع مسائل و مشکلات مطرح شده، با همکاری حوزه هنری، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی و سایر بخش‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی خوب و اثر بخش در شهرستان طراحی و اجرا شود.

فرماندار ابرکوه با بیان این‌که به همت جمعی از طلاب و هنرمندان این شهرستان طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در باغ هنر صورت گرفته است، گفت: فرمانداری ابرکوه برای پویایی و فعال‌تر شدن این مجموعه فرهنگی هنری آمادگی کامل دارد.

کاظمی‌نسب با اشاره به توطئه دشمنان در فضای مجازی، تقویت جبهه فرهنگ و هنر دینی و انقلابی را ضروری دانست و بر گسترش آن تأکید کرد.

دو سالن سینما در ابرکوه ساخته می‌شود

«محمدصادق کوچک‌زاده» رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: مجموعه باغ هنر که در نزدیکی سرو کهن‌سال ابرکوه واقع شده، می‌تواند به یک مجموعه فرهنگی، هنری پویا و فعال تبدیل شود و به رونق گردشگری منطقه کمک کند.

وی با اشاره به لزوم تعمیر و بازسازی باغ هنر افزود: مرمت این مجموعه هم اکنون در حال انجام است و امیدواریم با مساعدت فرمانداری و شهرداری روشنایی آن تأمین و راه دسترسی به آن نیز تسهیل شود.

کوچک زاده با بیان این‌که بیشترین سالن سینما در کشور در اختیار حوزه هنری است، گفت: در صورت رفع مشکلات، حوزه هنری سعی دارد دو سالن سینما البته چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰ نفر در مجموعه باغ هنر تجهیز و راه‌اندازی کند تا مردم این شهرستان نیز بتوانند همزمان فیلم‌های روز سینماهای کشور را در شهر خودشان تماشا کنند.

رئیس حوزه هنری یزد همچنین بیان کرد: اگر مطالبه‌ای از طرف شهرستان وجود داشته باشد، پیگیر راه‌اندازی شعبه حوزه هنری در ابرکوه خواهیم بود تا در آینده نزدیک نخستین دفتر حوزه هنری در شهرستان‌های استان در ابرکوه افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها