به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت گرفت؛

برگزاری نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی + تصاویر

نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی درمحل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ - 16July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، با ریاست نشست ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی با دستوركار عفاف و حجاب شهرستان يزد به دستور «علیرضا جدیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد و مسئولین مربوطه در محل سالن ولایت فرمانداری این شهر برگزار شد.

جدیدی در این نشست با بیان اینکه حجاب به عنوان يک ارزش دارای آثار گوناگونی است، اظهار داشت: از آثار اوليه رعايت حجاب در جوامع، استحكام نهاد خانواده به‌عنوان كوچک‌ترين و مهم‌ترين نهاد اجتماعی است.

وی افزود: زن در سايه حجاب به موازات رسيدن به درجات بالايی، كمال شخصيت خودش را حفظ می‌كند.

سپس اعضای حاضر در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص عفاف و حجاب، از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره رايگان به ويژه جوانان با موضوعات عفاف و حجاب، اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس، مجالس و مراكز فرهنگی براي تبيين مسئله عفاف و حجاب، ارائه مشاوره گروهی و فردی جوانان و نوجوانان، نصب بنر و پوستر در محيط اداری با موضوع عفاف و حجاب، استفاده از فضای مجازی در خصوص ارسال مطالب زيبای عفاف و حجاب براي اطلاع‌رسانی، برگزاری كلاس‌های آموزشی پيرامون عفاف و حجاب، اجرای برنامه‌های بلندمدت از مهدكودک‌ها كه می‌تواند تأثيرگذار باشد را ارائه کردند و  پس از بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده تصميماتی به شرح ذيل اتخاذ شد؛

- «كليه اعضا جلسه  با توجه به گرامي‌داشت هفته عفاف و حجاب نسبت به انتخاب كارمند برگزيده عفاف و حجاب در سطح ادارات شهرستان اقدام نمایند. 

- از طرف فرمانداری شهرستان ابلاغيه شوراي عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تأكيد هر چه بيشتر در خصوص عفاف و حجاب به تمام ادارات شهرستان ارسال شود.

- منشور عفاف و حجاب ادارات سطح شهرستان برای بازبينی مجدد به اداره تبليغات اسلامی شهرستان ارسال و همچنین مسابقه پيامكی عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب در سطح ادارت شهرستان برگزار شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها