مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی «خورشید خانه ات باش» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

بتول دوسعلی‌وند گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد برگزاری اولین نشست تخصصی تبیین حجاب و عفاف با عنوان «خورشید خانه‌ات باش» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بودیم.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 16July 2020

برگزاری نشست تخصصی «خورشید خانه ات باش» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «بتول دوسعلی‌وند» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برگزاری نشست تخصصی «خورشید خانه ات باش» در خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز شاهد برگزاری اولین نشست تخصصی تبیین حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بودیم.

وی افزود: ضرورت و اهمیت حجاب و عفاف و تببیین نقش آن در بستر خانواده های ایرانی از مهمترین دغدغه ها و اولویت های کمیته بانوان ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان است که در قدم اول در قالب نشست «خورشید خانه ات باش» محقق شد.

دوسعلی گفت: این نشست با سخنرانی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و نقطه نظرات کارشناسی اساتید بانوی حوزه علمیه، همچنین شعر خوانی نویسنده و شاعر ارزشی حوزه دفاع مقدس «فرهنگ دشتی» همراه بود. 

مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: از مسئول امور بانوان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر بابت انجام این نشست که با رعایت دستورات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استقبال بانوان خرمشهری برگزار شد تشکر می کنم و امیدوارم که با دغدغه مندی و تدبیر بانوان فرهیخته و متعهد حوزه دفاع مقدس بتوانیم برنامه های مرتبط با چهلمین سالگرد دفاع مقدس را در سراسر استان خوزستان به پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها