بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 16July 2020

بیانیه  اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروزتاسیس شورای نگهبان

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان  بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی ثمره سال‌ها مجاهدت و جانفشانی انسان‌های آزادی‌خواه و پاک سیرتی بود که با اتحاد و یکپارچگی و توکل به خداوند باری‌تعالی به ندای حق‌طلبی امام خمینی (ره) لبیک گفتند و تشکیل جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم در 12 فروردین 1358 تکمیل کننده این حرکت خدایی بود که الگوی ارزشمندی از مقاومت و ظلم ستیزی را به آزادی‌خواهان جهان معرفی کرد.

26تیر، سالروز تأسیس و آغاز به کار شورای نگهبان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ره در سال  1359  اقدامی حکیمانه و مدبرانه، در راستای اتقان، نگهبانی و صیانت از قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

این نهاد مقدس از بدو شکل گیری، با وجود هجمه‌های سنگین دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، هیچگاه تحت تأثیر جوسازی‌های بی ثبات کننده بیگانگان تصمیم نگرفته و همواره در خط مستقیم مبانی انسان ساز و حقه اسلام ناب محمدی (ص) محکم و باصلابت گام برداشته و نقش کلیدی خود را در صیانت از قانون اساسی  که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن، مجاهدت عالمانی سترگ و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، به خوبی ایفا نموده و به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان عماد دین و ملت، راه هرگونه نفوذ را برای نامحرمان و تفکرات التقاطی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران، سد کرده است.

شورای نگهبان دیده بان تیز بین نظام اسلامی و انقلاب بوده و با تفسیر و تصریح صحیح قانون اساسی درمسیر تحقق عدالت و همچنین نظارت مستقل و موثر بر انتخابات، همواره مسیر رشد و تعالی جامعه را به دوش کشیده و همین امر سبب شده است تا کینه ورزی‌های دشمنان انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند هر روز فزونی یابد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان لرستان ضمن گرامیداشت چهلمین  سالروز تاسیس شورای نگهبان و ارج نهادن به مجاهدت‏های بی‏دریغ سربازان مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) در این نهاد مقدس، این روز عزیز را به همه آنان و ملت ایران تبریک عرض نمده و توفیقات روز افزون  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها، در سایه توجهات ولی عصر (عج) از درگاه  خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها