معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

اندیشه‌های غرب‌گرایانه در ادبیات مقاومت جایی ندارد

محمد رضایی با بیان اینکه امروز اندیشه‌های غرب‌گرایانه جایی در ادبیات مقاومت ندارد، گفت: تجربه‌ بیش از ۴۱سال انقلاب نشان داد باید با نگاه به تمدن نوین ایرانی اسلامی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون کشور جلو برویم و دشمن را مایوس‌تر از گذشته کنیم.
کد خبر: ۴۰۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 16July 2020

امروز اندیشه های غرب گرایانه جایی در ادبیات مقاومت ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: تجربه‌ برجام همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودند تجربه‌ای گران سنگ و سخت بود که یکبار دیگر نشان داد بجای اعتماد به امضای کشورهای استکباری، باید اعتماد بیشتری نسبت به گذشته، به ظرفیت بزرگ جوانان کشور کنیم.

وی گفت: برخی جوانانی در دوران تحریم بخوبی نشان دادند با اتکای به خداوند، توسل به ائمه و اعتماد به شعار ما می‌توانیم، از تحریم‌ها عبور کردند و کمر استکبار را شکستند.

رضایی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان تبلیغ می‌کنند، افزود: باید بدانند تحریم‌ها ملت بزرگ ما را در برابر دشمن آب دیده‌تر کرد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بواسطه‌ همین تحریم‌ها در بسیاری از نیازمندی‌هایی که قبلا وارداتی بود به خودکفایی رسیدیم، می‌شود گفت خودکفایی در دل همین تحریم‌هاست.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه انقلابی و مقاومت، پرفروزتر از گذشته کارایی خود را نشان داده است، افزود: راه حل نهایی پیشرفت را باید در وحدت روزافزون مردم و مسئولان، و اعتماد به ظرفیت درونی کشور تحت رهبری امام خامنه‌ای حفظه الله جستجو کرد که الحمدالله امروز همه‌ی مردم و مسئولان در یک صف در مقابل دشمنی‌های آمریکا و استکبار ایستاده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز اندیشه های غرب گرایانه جایی در ادبیات مقاومت ندارد گفت: تجربه‌ بیش از ۴۱سال انقلاب نشان داد باید بانگاه به تمدن نوین ایرانی اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون کشور جلو برویم و دشمن را مایوس تر از گذشته کنیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: در این راه از همه‌ ظرفیت ها برای کمک به دولتمردان و سایر متولیان کار باید همچون سال های گذشته استفاده کرد تا ان‌شاءالله بزودی ناکارآمدی و شکست عینی تر تحریم‌ها بر همگان آشکارتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها