مجلس به دور از حاشیه‌ها به دنبال حل مشکلات مردم خواهد بود

یک نماینده مردم در مجلس گفت: نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و به دور از حاشیه‌ها به دنبال رفع مشکلات مردم خواهند بود.
کد خبر: ۴۰۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 16July 2020

مجلس به دور از حاشیه‌ها به دنبال حل مشکلات مردم خواهد بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مجتبی یوسفی در گفت‌وگویی، به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب است» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته نکات راهبردی و دقیقی را فرمودند و قطعا این فرمایشات حضرت آقا نقشه راهی برای مجلس یازدهم خواهند بود.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب با تعابیری که برای مجلس یازدهم به کار بردند در حقیقت مدال افتخار را به گردن همه نمایندگان آویختند که همه این تعاریف مسئولیت نمایندگان را دوچندان خواهد کرد؛ بنابراین ما باید در حفظ آرمانهای انقلاب، اسلام و حل مشکلات واقعی مردم گام‌های مثبتی برداریم تا به سخنان رهبر انقلاب لبیک گفته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب راه را برای ما ترسیم و حجت را بر نمایندگان تمام کردند؛ قطعا با جوان‌های علمی با سابقه اجرایی و پیشکسوتان با تجربه در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان گامهای محکمی برخواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس باید به دور از هیجانات به دنبال رفع مشکلات اساسی مردم باشد، اظهار کرد: نمایندگان باید مراقبت کنند تا درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.

وی در ادامه افزود: ما باید حواسمان باشد در جهت ناامیدی مردم حرکت نکنیم و البته امیدوار هستیم که ریل گذار خوبی برای حل مشکلات مردم باشیم؛ لذا مردم بدانند که ما دست از پیگیری مطالبات آنها برنخواهیم داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار