توافق حزب‌الله و «امل» لبنان برای مقابله با فتنه‌انگیزان در فضای مجازی

جنبش‌ حزب‌الله و جنبش «امل» لبنان طی بیانیه‌ای به توافق رسیدند برای مقابله با تفرقه‌افکنی در شبکه‌های اجتماعی، تریبون مشترک داشته باشند.
کد خبر: ۴۰۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ - 16July 2020

توافق حزب‌الله و «امل» لبنان برای مقابله با فتنه‌انگیزان در فضای مجازیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش‌ حزب‌الله و جنبش «امل» لبنان طی بیانیه‌ای به توافق رسیدند در شبکه‌های اجتماعی تریبون مشترک داشته باشند.

شبکه المنار لبنان پنجشنبه گزارش داد که «حاج رفیق صفا»، مسئول واحد ارتباطات و هماهنگ کننده حزب‌الله امروز با «احمد بعلبکی»، مسئول تدارکات مرکزی جنبش امل با حضور مسئولانی در پرونده ارتباطات اجتماعی این جنبش و حزب‌الله دیدار و در مورد اوضاع کلی و مشکلات و مسائل در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی رایزنی کرد.

در پایان این نشست دو طرف بیانیه‌ای صادر کردند که به موجب آن، دو جنبش مقاومت لبنان به توافق رسیدند که هرگونه مشکل یا اختلافاتی را بر اساس این اصل ثابت که «حزب‌الله و امل یک روح در دو پیکر‌اند»، حل کنند.

دو جنبش مذکور همچنین تأکید کردند که پیوندهای مشترک بین‌ آن‌ها بیشتر از آن است که برخی بحث‌ها و لفاظی‌های شبکه‌های اجتماعی و مشکلاتی که برخی فعلان در این شبکه‌ها یا حساب‌های خیالی به وجود می‌آورند، بتواند این پیوندها و اصول را تحت الشعاع قرار دهند.

حزب‌الله و امل به توافق رسیدند که یک سیستم هماهنگی مشترک ایجاد کرده و مکانیزمی برای اقدامات آتی جهت خنثی سازی هرگونه تنش و درگیری در رابطه با برخی مسائل جدید وضع شود.

این دو جنبش اعلام کردند که هدف از ایجاد تریبون مشترک در شبکه‌های اجتماعی که نماینده دو حزب در این شبکه‌ها خواهد بود، تعمیم مواضع مشترک بین دو جنبش و مقابله با هرگونه حساب مشکوکی است که به دنبال فتنه‌انگیزی و ایجاد تفرقه در بین گروه‌های مقاومت هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها