سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی نزدیک به ۲۳۲ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور

سیما سادات لاری از فوت ۱۸۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 17July 2020

فوت ۱۸۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور/ ۳۵۰۹ بیمار در وضعیت بدحال و شدید هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکمی در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تا کنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموزنان عزیز شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار