فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است

سردار محمدرضا یزدی با بیان اینکه دشمن از مشکلات به وجود آمده در کشورمان سوء استفاده می‌کند، گفت: بیگانگان دلسوز ایران نیستند؛ آن‌ها به دنبال این هستند که بر مشکلات ما بیافزایند و کشورمان را دچار ناامنی کنند.
کد خبر: ۴۰۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸ - 18July 2020

دشمن سال‌های به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است/ کسس در خارج دلسور کشور ما نیستسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه دشمن برای موج‌سواری بر وضعیت نامناسب اقتصاد کشور و تحمیل فشار بیشتر به ملت ایران به منظور تحریک آن‌ها برای دست زدن به آشوب و اغتشاش اظهار داشت: دشمن سال‌هاست به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما است و از مشکلات به وجود آمده در کشور سوء استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ما نسبت به مسائل آگاه هستند و می‌دانند که کشور در چه شرایطی قرار دارد؛ لذا این‌گونه نیست که بخواهند بابت مشکلات به وجود آمده، در راستای خواسته دشمن اقدام کنند؛ این ملت مشکلات مختلفی  را پشت سر گذاشته‌اند و می‌دانند که با تداوم همراهی با مسئولان و همچنین اهتمام مسئولان به انجام وظایفشان، مشکلات برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه بیگانگان دلسوز ایران نیستند، گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که بر مشکلات ما بیافزایند و کشورمان را دچار ناامنی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها