امام جمعه بوشهر:

حفظ سلامت خود و دیگران شرعا و عرفا واجب است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با توصیه همگان به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی گفت: حفظ سلامت خود و دیگران شرعا و عرفا واجب است.
کد خبر: ۴۰۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 17July 2020

حفظ سلامت خود و دیگران شرعا و عرفا و واجب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شورای نگهبان را ضامن سلامت تصویب قوانین موازین اسلامی و نظارت کارآمد بر اجرای انتخابات دانست و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره با این شورای انقلابی مخالفت ورزیده‌اند؛ زیرا به دنبال استحاله محتوایی و اجرایی انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه این شورا سد استوار و پایداری انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است گفت: شورای نگهبان تا کنون کارنامه بسیار موفقی از خود به جا گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نظام بانکداری در کشور خاطرنشان کرد: بانک در منظومه اقتصاد نقش قلب تپنده جذب و تزریق نقدینگی در جهت گردش کارآمد آن با هدف تولید و رونق آن و رشد ثروت عمومی و ملی و رفاه عمومی بدون تصدیگری و فشار اقتصادی به جامعه هدف دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود نظام بانکداری در خدمت شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی و مردم عزیز و تولیدکنندگان باشد.

صفایی بوشهری با توصیه همگان به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی گفت: حفظ سلامت خود و دیگران شرعا و عرفا واجب است.

وی با تشکر از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خدماتی و همچنین طلابی که در بیمارستان‌های استان مستقر شدند و خدمت به بیماران می‌کنند افزود: از مردم و خیرین تقاضا دارم به ستاد مبارزه با بیماری کرونا و تجهیز بیمارستان‌های استان مساعدت مالی کرده و یا کالاهای مورد نیاز را تأمین کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: یکی از آموزه‌های بسیار مهم اسلام مواسات و کمک به دیگران در مواقع بحرانی است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار