برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان طرقبه + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان طرقبه بر تکمیل فاز به فاز یادمان شهدای گمنام چالیدره تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 18July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان طرقبه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرهنگسرای ایثار این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای احداث یادمان شهدای گمنام چالیدره به بیان دغدغه‌های خود در خصوص ساخت این یادمان متناسب با موقعیت این مجتمع پرداختند.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه این نشست با اشاره به ضرورت ساخت یادمان شهدای گمنام چالیدره اظهار داشت: اعتبار لازم جهت ساخت یادمان شهدای گمنام چالیدره در ابتدا باید به تصویب شورای شهر طرقبه برسد.

وی در خصوص اهمیت تصویب اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام چالیدره ابراز داشت: تصویب اعتبار توسط شورای فعلی باعث می‌شود تا با روی کار آمدن شورای جدید ساخت و تکمیل این یادمان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در پایان گفت: در ساخت یادمان شهدای گمنام چالیدره نباید تعجیل کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی و استفاده از تمام ظرفیت‌های محلی این یادمان فاز به فاز تکمیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار