فرمانده سپاه بردسکن عنوان کرد؛

ضرورت بسیج ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: نظام سلطه در تهاجم فرهنگی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان و نوجوان را هدف قرار داده؛ لذا باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن حیات انقلاب اسلامی است گام برداریم تا این توطئه دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۴۰۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 18July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در نشست اعضای کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی کنگره شهدای ترشیز، ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران در انعکاس به موقع اخبار فعالیت‌های بسیج اظهار داشت: خبرنگاران با مطالبه‌گری از مسئولان جهش و رونق در خدمت‌رسانی را در سطح ادارات افزایش دهند.

وی نقش خبرنگاران را در تمامی عرصه‌ها مهم برشمرد و افزود: خبرنگاران با مطالبه‌گری خود باعث می‌شوند تا مدیران جهش در خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه‌های اقدامات خود قرار دهند و این امر پویایی مدیریتی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بردسکن به برگزاری کنگره هزار و 214 شهید منطقه ترشیز در خرداد 1400 اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی برای هر صندلی مدیریتی 73 شهید تقدیم انقلاب شده است که این موضوع وظیفه و مسئولیت مدیران را سنگین و حساس‌تر می‌کند.

وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم؛ بر همین اساس باید با حرکت در مسیری که شهیدان ترسیم کردند قدردان ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آنها باشیم.

جنیدی خاطر نشان کرد: نظام سلطه در تهاجم فرهنگی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان و نوجوان را هدف قرار داده؛ لذا باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن حیات انقلاب اسلامی است گام برداریم تا این توطئه دشمن خنثی شود.

فرمانده سپاه بردسکن در پایان بر بسیج ظرفیت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی جهت هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره شهدای شهرستان ترشیز تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار