سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی ۲۳۵ هزار نفر از مبتلایان به کرونا/ تست کرونای ۲۱۶۶ نفر دیگر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 18July 2020

تست کرونای ۲۱۶۶ نفر دیگر مثبت شد/ بهبودی ۲۳۵ هزار نفر از بیمارانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

لاری افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. در استان‌های خوزستان و زنجان هم با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها