عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

الحاق بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، روسیاهی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

ابراهیم رضایی گفت: طرح اشغال کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی شکست خورده زیرا فلسطینیان متحد هستند و افکار عمومی دنیا با این امر مخالف است.
کد خبر: ۴۰۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 18July 2020

الحاق بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، روسیاهی دیگری برای رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی در خصوص طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، اظهار داشت: متاسفانه موضوع کرانه باختری و تصرف بخش های دیگری از این منطقه در راستای تحقق بخشیدن به طرح معامله قرن است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: البته با توجه به اتحادی که بین گروه‌های فلسطینی دیده می‌شود و همچنین مخالفت های بین المللی با این موضوع، طرح یاد شده با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هویتش را در خطر میبیند از این رو تلاش می کند با همکاری و پشتیبانی ایالات متحده فشار حداکثری بر ملت فلسطین وارد کند، ادامه داد: این مهم در حالیست که طی چند مدت گذشته شاهد شکست های پی در پی اسرائیلی ها در حوزه نظامی و حتی سیاسی بوده ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید در کنار مردم فلسطینی قرار بگیرند، نه اینکه درصدد عادی سازی روابط با تجاوزگران برآیند، تصریح کرد: در واقع جلوگیری از تجاوزهای ادامه‌دار رژیم صهیونیستی امری ضروری است و این مهم در حالیست که برخی از همپیمانان آمریکا تلاش می کنند با افزایش مراوداتشان با اسرائیل، زمینه فراموشی و کمرنگ شدن موضوع حساس فلسطین را فراهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اشغال کرانه باختری با شکست مواجه خواهد شد و روسیاهی دیگری بر چهره رژیم صهیونیستی باقی می ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ارتباط با طرح معامله قرن و اشغال کرانه باختری نامه‌ای به دبیر کل حزب الله لبنان ارسال کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار