نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

محمدحسن آصفری گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به اقدامات تروریستی و خرابکارنه‌ای بزند باید بداند که اقدام متقابل در انتظار او خواهد بود و جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدامات می‌دهد.
کد خبر: ۴۰۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ - 18July 2020

اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماندبه گزاش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در گفت‌وگویی به نقشه صهیونیست‌ها برای فعالیت‌های تروریستی علیه کشورمان اشاره اظهار داشت: باید صریح و شفاف اعلام کرد که رژیم صهیونیستی فقط برای انجام عملیات‌های تروریستی شکل گرفته؛ بنابراین امروزه هرنقطه‌ای از دنیا عملیات تروریستی صورت می‌گیرد وقتی ردپای آن را دنبال می‌کنید متوجه خواهیم شد که سرنخ آن به رژیم صهیونیستی متصل است.

وی در ادامه افزود: اقدامات تروریستی که در به شهادت رساندن فرماندهان حزب‌الله لبنان و همچنین حمایت از جریان تکفیری داعش و دیگر گروه‌های تکفیری صورت پذیرفته سرنخ همه این اتفاقات رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم اراک به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشاره کرد: رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت رساندند و همچنین اقدامات تروریستی خرابکارانه دیگری در کشورمان انجام داد و همه این‌ها نیز به دلیل خوی استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: مطمئنا؛ اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط دنیا پاسخ مناسبی به آنها خواهد داد؛ زیرا دوران بزن در رو گذشته است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار