سردار دهقان از «عنایت آزغ» تقدیر کرد

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از «عنایت آزغ» که در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا جان ۱۱ زن و مرد را نجات داد، تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ - 18July 2020

سردار دهقان از «عنایت آزغ» تقدیر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسین دهقان مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از «عنایت آزغ» که در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر به دل آتش زد و جان ۱۱ زن و مرد را نجات داد، تقدیر کرد.

در این دیدار، سردار دهقان از اقدام شجاعانه و پهلوانانه آزغ در نجات جان هموطنانمان در حادثه آتش‌سوزی مرگبار کلینک سینا تقدیر کرد و او را یک قهرمان دانست و نشان‌دهنده این حقیقت است که ایران عزیز را همین جوانان به قله‌های افتخار می‌رسانند.

حادثه انفجار و آتش‌سوزی در کلینیک سینا در شمال تهران که ۱۱ تیرماه اتفاق افتاد، منجر به جان‌باختن ۱۹ تن از هموطنان شد که «عنایت آزغ» جوان دستفروش ۲۹ ساله اهل روستای باوج ابوالفارس شهرستان رامهرمز استان خوزستان هم در جریان این فداکاری دچار جراحت و صدماتی شد که سوختگی و ۱۱ بخیه دستش و جای زخم شیشه‌های شکسته شده در پایش شاهد این دلاوری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها