مدیر تالار هنر:

آغاز پخش آنلاین «تئاتر کودک»/ نمی‌گذاریم چراغ تئاتر خاموش شود

حسین مؤذن گفت: به منظور روشن نگه داشتن چراغ اجراهای تئاتر کودک و نوجوان و همچنین حمایت از گروه‌های تئاتری، پخش آنلاین تئاتر کودک از روز دوشنبه ۳۰ تیر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 19July 2020

آغاز پخش آنلاین «تئاتر کودک»/ نمی‌گذاریم چراغ تئاتر خاموش شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسین مؤذن مدیر تالار هنر در گفت‌وگویی درباره وضعیت مخاطبان تئاترهای کودک و نوجوان در این سالن تئاتری که مختص این گروه سنی و خانواده‌های آن‌ها است، اظهار داشت: طبیعتاً بعد از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، ترغیب مجدد خانواده‌ها به استقبال از آثاری که در تالار هنر به صحنه می‌رود، زمان‌بر است. البته تا قبل از اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا، میزان حضور مخاطبان در تالار هنر جان گرفته بود، ولی متأسفانه شیوع مجدد کرونا تأثیر منفی در این زمینه داشت.

وی درباره وضعیت حمایت از اجراهای تئاتری تالار هنر با توجه به شرایط فعلی، یادآور شد: در حال حاضر دو نمایش در تالار هنر روی صحنه هستند که طبق قول مدیرکل هنرهای نمایشی قرار است کمک هزینه در نظر گرفته شده هر چه سریع‌تر به آن‌ها پرداخت شود.

مؤذن درباره راهکار دیگری که برای حمایت از گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان تالار هنر در نظر گرفته شده، گفت: قرار است از روز دوشنبه ۳۰ تیر پخش آنلاین اجرای تئاتر کودک و نوجوان از طریق سایت تیوال آغاز شود. در حال حاضر اکانت تالار هنر فعال شده و مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت به صورت آنلاین تماشاگر اجرای تئاتر باشند. قرار است طبق برنامه‌ریزی مدنظر پخش آنلاین اجرای نمایش «افسانه پری دریایی» که ساعت ۲۰ در تالار هنر روی صحنه می‌رود، برای مخاطبان انجام شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها