نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

دشمن در تلاش است فتنه‌ای دیگر ایجاد کند

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: دشمن تلاش می‌کند فتنه‌ای دیگر بیافریند، لذا باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد از احساس و انگیزه جوانان سوء استفاده کند.
کد خبر: ۴۰۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ - 19July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با ناتوانی در اجرای برنامه‌های خود برای مقابله با نفوذ منطقه ایران ، در تلاش هستند به هر نحوی که شده مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند، از این رو باید ملت ایران هوشیار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در کمین است، گفت: در کشورهای استکباری به ویژه آمریکا اندیشکده‌ها نقش اتاق‌های فکر را دارند و بیش از چند صد اندیشکده در حوزه های مختلف مشغول نظریه‌پردازی، گفتمان‌سازی و ادبیات‌سازی برعلیه ایران اسلامی هستند.

آل‌هاشم با بیان اینکه همه این اندیشکده‌ها در مقابل مفهوم‌سازی و گفتمان‌سازی و ادبیات‌سازی رهبر فرزانه انقلاب درمانده شده‌اند، بیان داشت: آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که ایران در پی جنگ دیگری نیست و ایرانِ انقلابی توانسته با راهبرد ناحیه خاکستری تهدید را از داخل کشور به بیرون مرزها ببرد و از بیرون مرزهای خود به کنار مرزهای دشمن صهیونسیتی بکشاند پس لازم است اقدامات متقابل طراحی و اجرا کنیم.

امام جمعه تبریز ناحیه خاکستری را وضعیتی میان جنگ و صلح دانست و ادامه داد: موسسه «واشگتن برای سیاست خاور نزدیک» اخیرا در گزارشی به بررسی استراتژی ناحیه خاکستری ایران پرداخته که نقش مهم در جنگ های ترکیبی و نامتقارن رو ایفا می کند و در این گزارش پیشنهادهایی را برای راهبرد متقابل آمریکا مطرح کرده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: بازدارندگی ایران از نظر قدرت دریایی، قدرت موشکی و پهبادی، نیروهای قوی چند ملیتی انقلابی و عملیات سایبری، هدف قرار دادن نیروهای اصلی و موثر ایران و هم پیمانان ایران در مناطقی که ناحیه خاکستری ایران محسوب میشود یکی از این اقدامات است.

امام جمعه تاکید کرد: ترور شبانه و بزدلانه سردار شهید اسلام سلیمانی عزیز در فرودگاه بغداد، درگیری‌های قومی ،حزبی و جریانی با شگرد های مختلف در عراق لبنان و سوریه، هدف قرار خط قرمز ایران که یعنی امنیت، اقدام به حمله موشکی و پهبادی و هوایی علیه ایران مانند آنچه در حمله به نطنز و پارچین ما دیدیم نمونه های دیگر این اقدامات به حساب می آید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ایجاد و تقویت جنگ فرسایشی نامتقارن در نقاط حساس و طولانی کردن آن را بخش دیگری از این اقدامات دانست و ادامه داد: پدران و مداران و جوانان عزیز هوشیار باشند، امروز دشمن می‌خواهد به هر شکلی که شده مردم را به کف خیابان بکشاند از این رو مردم غیور آذربایجان، تبریزی‌های قهرمان باید هوشیار باشند که دشمن در کمین است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: دشمن تلاش می‌کند فتنه‌ای دیگر بیافریند، لذا باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد از احساس و انگیزه جوانان سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار