گلباران قبور شهدای زن استان فارس

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قبور مطهر شهدای زن استان فارس گلباران شد.
کد خبر: ۴۰۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ - 19July 2020

گلباران قبور شهدای زن استان فارس به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس مراسم گلباران قبور مادران و همسران شهدای استان و زنان شهیده امروز به صورت سراسری در تمام گلزارهای شهدای استان با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه‌های وزارت بهداشت برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس و جانشین کمیته زن و خانواده ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان با بیان اینکه این برنامه که در راستای تجلیل از مادران و همسران شهدا و ایثارگران و ‌۱۵۲ شهیده استان فارس در شیراز و شهرستان‌ها برگزار شد. اظهار داشت: در واقع این مراسم گامی در جهت تکریم بانوانی بود که ضمن حفظ حجاب و دستورات خاص اسلامی نقش اجتماعی سیاسی بی بدیلی را در سالهای انقلاب و پس از آن انجام دادند.

وی گفت: این بانوان بودند که نشان دادند که زن محجبه ایرانی هرگز محصور در نقش‌های منفعلانه نیست و با تقدیم عزیزترین داشته‌های خود تعریفی متفاوت را از سبک زندگی اسلامی در دنیا ارائه کردند.

این مراسم با حضور همسران، مادران و خواهران شهدا و رزمندگان به بصورت سراسری در تمام گلزار شهداهای استان فارس و با رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع در هر گلزار به صورت حداقلی و با کمترین تعداد ممکن برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار