تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل طرح توسعه و ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج

«حسین کلانتری» با تأکید بر رفع مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، گفت: طرح توسعه و ساماندهی این یادمان، باید تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 19July 2020

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل طرح توسعه و ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست بررسی مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج امروز با حضور «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده ارشد نظامی استان، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار، «شاهرخ کناری» فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در تپه نورالشهدای این شهر برگزار شد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون شهیدان است، اظهار داشت: شهدا نیازی به ما ندارند، اما ساماندهی مکانی برای برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با راه شهدا می‌شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان، افزود: ادارات خدمات‌رسان و بسیج سازندگی با محوریت معاون عمرانی استاندار، طرح توسعه و ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج را شروع کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح توسعه و ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج باید تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تاکید بر تکمیل طرح توسعه و ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، خواستار رفع مشکلات این یادمان با هماهنگی بسیج سازندگی و سایر دستگاه‌ها شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج از جمله جاده دسترسی، آب آشامیدنی و روشنایی این مکان، بیان داشت: ساماندهی این یادمان نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط است.

«شاهرخ کناری» فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این نشست با اشاره به مشکلات و اعتبارات تخصیص یافته به گلزارها و یادمان‌های شهدای گمنام استان، بر اهمیت تأمین اعتبار لازم برای اجرای طرح توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار