دیدار با خانواده شهدا در زاهدان

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و دلجویی از خانواده شهیدان «حسینعلی کیانی» و «محمد گلدوی» مسئولین استانی دیدار کردند.
کد خبر: ۴۰۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 22July 2020

دیدار با خانواده شهیدان «کیانی» و «گلدوی» در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا، سرگرد پاسدار «مهدی قویدل» فرمانده حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه زاهدان به همراه تعدادی از فرماندهان پایگاه از خانواده‌های شهیدان حسینعلی کیانی و محمد گلدوی دیدار کردند.

وی گفت: شهادت بزرگترین افتخار برای ملت ایران است و ترویج و احیای این فرهنگ سرمایه گران بهایی است که باید قدردان این سرمایه در جامعه امروزی و با توجه به تهدیدات دشمنان باشیم.

وی افزود: شهدا با ایثار و گذشت از جان و مال خود بزرگترین درس فداکاری و گذشت به ما داده اند و در این برهه از زمان که دشمن در پی از بین بردن ارزشها است ما باید با احیای ارزشهای انقلابی و فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقابله و ایستادگی کنیم.

فرمانده حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه زاهدان عنوان کرد: ادامه دادن راه شهدا از ضروریات امروز جامعه ما برای پیروزی در برابر دشمن است.

این مسئول متذکر شد: شهدا چراغ راه و راهنمای بشر در سخت‌ترین شرایط هستند لذا با الگو‌گیری از آنها و ادامه دادن راهشان قدردان خون پاک شهدا باید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها