دبیر کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کردستان:

مسابقه بزرگ کتابخوانی «زن و مرد»در کردستان برگزار می‌شود

دبیر کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کردستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت هفته خانواده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ - 19July 2020

«زهره رسولی» دبیر کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان اظهار داشت: ازدواج را می‌توان اثرگذارترین رخداد در زندگی هر زن و مردی دانست، رخدادی که اگر به درستی و از روی آگاهی صورت پذیرد مایه رشد و تعالی زن و شوهر است.

وی گفت: مهمترین فایده و هدف ازدواج تشکیل خانواده است و اگر کانون خانواده سالم و پایدار بماند بر روی افراد و جامعه تاثیر مثبت و ارزشمندی خواهد گذاشت‌.

رسولی عنوان کرد: به مناسبت هفته خانواده مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان کتاب «روابط متکامل زن و مرد» در کردستان برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مهلت ارسال پاسخنامه‌ها از تاریخ 28 تیر تا 16 مرداد است گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند به آدرس سایت www.samakpl.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کردستان هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی نسل جوان با آثار و ارزش ازدواج از دیدگاه قرآن و بسط سبک زندگی اسلامی در جامعه عنوان کردند‌.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت دفتر نماینده ولی فقیه استان، سازمان بسیج ادارات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت اعضای کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده و در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها