پیگیری اعتبار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی از سوی نماینده شیروان در مجلس

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد پیگیری‌های لازم در خصوص تامین اعتبار برای به پایان رساندن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی از سوی نماینده شیروان انجام شود.
کد خبر: ۴۰۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 19July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه‌‌ای در راستای پیگیری‌های لازم در خصوص تامین اعتبار برای به پایان رساندن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده مردم شیروان در مجلس، فرماندار، فرمانده سپاه و ناجا شهرستان شیروان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی توضیحاتی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و دستورالعمل اجرایی آن و همچنین پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ارائه کرد.

پیگیری اعتبار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی از سوی نماینده شیروان در مجلس

در این جلسه مقرر شد، فرماندار شهرستان شیروان برای همکاری ادارات این شهرستان با اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس دستورات لازم را ابلاغ کند و جلسه بعدی در شهرستان شیروان با حضور تمامی ادارات این شهرستان تحت عنوان جلسه شورای اداری تشکیل شود.

سپس امیری از نماینده منتخب شیروان در مجلس درخواست کرد تا در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌‌های لازم را در‌ خصوص تامین اعتبار برای پایان رساندن مرکز فرهندگی دفاع مقدس خراسان شمالی داشته باشد.

پیگیری اعتبار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی از سوی نماینده شیروان در مجلس

در پایان جلسه مقرر شد از 50 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که قرار است امسال به چاپ برسد، آن‌هایی که در رابطه با ایثارگران و شهدای شهرستان شیروان است با حمایت فرماندار این شهرستان چاپ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار